Sunday, January 30, 2011

My first blog post

Hye kawan2... Haha.. Finally, Aku start blik main ngan blog-blog ni.. Sebelum tu, aku nk introduce dlu dri aku.. nama aku Mohd Nabil B Kamal Bahrain.. U can called me Nabil.. Umur baru je masuk 22 tahun.. Hihihi

 Dulu pernah cuba-cuba nk berjinak ngan blog nie tp biasa la..hangat2 tahi ayam la katakan..  Ngan xda time nye, ngan malas nya and aku rasa aku masih mentah dalam dunia blog nie (masa tu la)... So, aku decided nk tinggal je dunia blog tu..

Anyways, now aku dah start blik mem"blog-ing" kan diri aku blik.. aku menjanji kan cerita yang panas dan sensasi tu kalian semua..  So, Guys!! Keep in touch k and kalau korang ada idea, cerita, berita, or ape2 je yg menarik tu di kongsi.. boleh la comment kat aku ek.. InsyaAllah.. kita guna blog ni dengan sebaik mungkin tuk kita blaja ek..  :) 

Next topic : "Wei.. Gua punya minat.. apa lu kesah??"

1 comment:

  1. pon!pon!!

    ey abil...

    ade blog suda...woah2!:)

    i nk jd follower setia u...

    love ur template...nice amat~



    welcome blogger ;)

    ReplyDelete